OPGELOST > Problemen meldingsformulier

22-11-2023

Update 23-11: de storing van 21 en 22 november is verholpen.

Sinds gistermorgen, 21 november, ondervindt het Regionaal Informatie Centrum problemen met zowel het meldingsformulier als het complete softwarepakket wat hieraan gekoppeld is. Hierdoor komen slechts mondjesmaat meldingen binnen op dit moment.

Het heeft de volle aandacht, maar het daadwerkelijke probleem ligt extern bij de softwareprovider. Andere oorzaken aan de kant van het Regionaal Informatie Centrum zijn gister reeds onderzocht met de IT-dienst en hebben ze kunnen uitsluiten.

Deze softwareprovider levert ook aan andere luchthavens als London Heathrow, Stansted en Gatwick, maar bijv. ook San Francisco en Toronto. Of zij ook problemen ondervinden is op dit moment niet duidelijk.

Uiteraard welgemeende excuses voor het ongemak, en wij hopen dat het formulier en de software zo snel mogelijk weer werken. Daarnaast willen we nog meegeven dat het mogelijk is om tot 7 dagen terug in de tijd een melding te doen. Mocht u dus alsnog een melding willen doen over vluchten van gister of vanochtend, is dit nog steeds mogelijk zodra het formulier weer werkt.

Bron: Regionaal Informatie Centrum Luchthaven Eindhoven

Afbeeldingen

X (voorheen Twitter)

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief. Volg je ons al op social media? 

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.